Media inzet en Leadgeneratie

MEDIA INZET, SALES EN LEADGENERATIE

Media inzet

Met welke reden wil je jouw eigen en of betaalde mediakanalen inzetten? En in welk media investeer je jouw euro's nu het best? Waar bevindt zich jouw doelgroep? Veel vragen, die wij graag samen met jou beantwoorden. 

De kracht van leadgeneratie

Wanneer prospects (potentiële klanten) aangeven communicatie vanuit jouw bedrijf te willen ontvangen (via de e-mail nieuwsbrief, jouw app, telemarketing), ben je in staat om een relatie op te gaan bouwen. 

De kans dat deze relatie eindigt in een 'gelukkig huwelijk', is groter als je dit stap voor stap, slim en gedegen op- en uitbouwt.

Wij hebben ervaring in het succesvol bedenken, opzetten en optimaliseren van kwalitatieve lead- en shopper activatie campagnes, welke als eerste doel hebben om de contactgegevens van geïnteresseerde prospects te verzamelen. 

Denk aan het verzamelen of uitbreiden van de volgende kanalen:
  • E-mail nieuwsbrieven
  • Facebook / Instagram fans
  • Telemarketing adressen
  • Direct Mail (post) adressen
  • Database-verrijking

Case: Staatsloterij

De Nederlandse Loterij is op zoek naar een continue stroom aan kwalitatief hoogwaardige leads, welke via telemarketing opgevolgd kunnen worden.

Dit heeft geresulteerd in een unieke en zeer succesvolle samenwerking van diverse cross-mediale campagnes tussen Staatsloterij & diverse Sanoma/DPG titels, waaronder Veronica Magazine, NU.nl, Margriet en Libelle. 

_________________________________

"Onze samenwerking heb ik altijd als positief ervaren. Frank(lyConnect) denkt vanuit de mogelijkheden en kansen in plaats van uit de moeilijkheden en bedreigingen. Hierdoor zijn we gestart met nieuwe (lead)initiatieven die voor Staatsloterij mooie resultaten hebben opgeleverd."

Laurens Otterloo | Direct Sales Channelmanager @ Nederlandse Loterij (Staatsloterij)
Bekijk de case (slideshare) Lees meer op Marketingtribune
Share by: