De afgelopen > 15 jaar help ik Retailers, Merken, Bureaus, Agencies en Martech organisaties aan vernieuwende inzichten en concrete resultaten op het gebied van:
- Omnichannel (O+O) strategie en campagnes
- Data-gedreven en duurzame Partnerships
- Een geïntegreerde offline en online klantervaring
- Meer klanten, een hogere klantwaarde en hogere marges
Als ondernemer en verbinder zet ik mijn opgedane kennis, ervaring & netwerk in, om de klant centraal te stellen m.b.v. een persoonlijke beandering en de inzet van technologie en data.
------
Vanaf 2007 heb ik vanuit diverse sales- en management rollen geholpen om het no.1 Lead generatie agency in NL en DL op te bouwen.
Bij Sanoma / DPG heb ik van 2012 t/m 2017 de kracht van media, marketing, multi-disciplinaire teams en data-gedreven werken mogen ervaren. Eindverantwoordelijk voor de realisatie van succesvolle cross mediale campagnes (o.a. print, display, e-mail, events) en de opzet van vernieuwende performance doelstellingen en afrekenmodellen.
Vanaf 2017 ben ik als (zelfstandig) ondernemer actief en richt ik mij op strategische business development vraagstukken, veelal op het gebied van:
- Omnichannel shopper strategie, activatie en inzichten
- Strategische en data-gedreven partnerships
- Commercieel (door)ontwikkelen van de organisatie, (sales)teams en talenten
------
Spreker op marketing events, zoals: Emerce, DeMeter, E-mail Summit
Een actief netwerk:
Retail | FMCG | Media | Martech | Ecomm | Payments | Media, Digital en Fullservice Agencies | Loyalty
Ik werk of heb gewerkt in opdracht van onderstaande organisaties:
AH | Coca-Cola | Consumind | Corendon | digitalAudience | DPG | E2Ma | EDM | Essent | Gamma | Gio Coffee | Google | Heineken | Hettestpanel | HelloFresh | Intersolve | HEMA | Koffievoordeel | Kruidvat | Nationale Postcode Loterij | OK-app | OMG | Scoupy | Staatsloterij | Whooz | Wijnvoordeel | Zeo