In de afgelopen +15 jaar heb ik als collega, manager en zelfstandig ondernemer ervaren dan het verdraaid lastig blijkt om:
- Collega's de ruimte te geven om de beste versie van zichzelf te zijn;
- Optimale samenwerking binnen
en tussen
marketing- en sales teams te bewerkstelligen;
- De (juiste) keuze te maken om te investeren in en/of zaken uit te besteden aan partners;
- Een geïntegreerde offline en online klantervaring op te zetten;
- Een succesvolle Omnichannel (O+O) strategie op te zetten en deze door te voeren in jaarplannen en campagnes;
- Succesvolle en duurzame shopper activaties te realiseren;
- Kwalitatieve en waardevolle (First party) klant data te verzamelen en succesvol in te zetten;
- Meer klanten, een hogere klantwaarde en hogere marges te realiseren.
Debet aan bovenstaande - essentiële - onderwerpen, is de dynamiek binnen de huidige maatschappij. Hoe ga je als organisatie, binnen je team en als individu om met deze dynamiek, snelheid en verwachtingen die er van je gevraagd wordt? En hoe zorg je ervoor dat je weloverwogen keuzes maakt waarin alle 'stakeholders' (aandeelhouders, collega's, partners en jouw klanten) happy blijven?
Wij voegen vanuit onze kennis, ervaring en netwerk, waarde toe m.b.t. de invulling van bovenstaande vraagstukken.
Denk hierbij aan 'concrete' oplossingen op het vlak van:
- Business consultancy en (individuele en team) coaching;
- Inzicht, advies en activatie van data rondom: klanten, persona's en segmentatie (online & offline);
- Inzicht in de tools die jou helpen om méér, actieve en blije klanten te realiseren;
- Een actief netwerk van retailers, merken, uitgevers, martech oplossingen, (specialistische) bureaus
- Media advies en media inkoop;
- Opzet en realisatie van Leadgeneratie, klantwerving en Shopper activatie programma's.